مجموعه فعالیت هایی که برای جلوگیری از حذف ناخواسته اطلاعات، رفع مشکلات، افزایش عملکرد و در نهایت جلوگیری از بروز مشکلات مختلف در شبکه انجام می شود را گویند. برخی از این فعالیت ها شامل موارد زیر است:
در صورت اصلاح زیر ساخت شبکه توسط نتورک سیستم، حداکثر زمان شروع فرآیند رفع مشکلات شبکه در قرارداد پشتیبانی شبکه به صورت تجربی طبق درصد مواردی است که نشان داده شده است:
تعداد دستگاه های متصل به شبکه، نوع آن ها و میزان تخصص لازم برای پشتیبانی از آن ها با میزان انرژی و زمان لازم برای پشتیبانی این تجهیزات رابطه مستقیم دارد. تعداد سرور های فیزیکی، کامپیوتر ها، پرینتر ها، اکسس پوینت ها نمونه ای از این تجهیزات هستند.
نگهداری از سرور های مجازی DC، اشتراک گذاری فایل ها، بکاپ گیری و زیرساخت سرور های نرم افزار های ثانویه مانند سرور های مجازی امور مالی/اتوماسیون اداری/مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)/کنترل تردد و نرم افزار های مورد استفاده کاربران بخشی از سرویس های نرم افزاری مورد استفاده در شبکه هستند.
منظور از نوع قرارداد پشتیبانی شبکه ساعات و روز های مورد نیاز مجموعه به آنلاین بودن کارشناسان و آمادگی برای رفع خطاهای احتمالی است، چرا که برخی از اصناف ساعات کار بیشتری را نسبت به کسب و کار های عادی دارند و نیازمند قرارداد های پشتیبانی شبکه با روز و ساعت بیشتر می باشند.
نتورک سیستم زیر ساخت شبکه را به گونه ای اصلاح می کند که نیاز به حضور کارشناس برای رفع مشکلات به حداقل برسد تا مشکلات از طریق ریموت از راه دور که سریع ترین روش ممکن می باشد رفع شوند.
اما انجام برخی فرآیند ها در پشتیبانی لزوم حضور کارشناس را انکار نمی کند که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر است:
در نتورک سیستم تنها خروجی مناسب اهمیت دارد، در همین راستا وظیفه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات پشتیبانی شبکه است که تنها با تعداد نامحدود پشتیبانی میسر می شود. این نوع از پشتیبانی شبکه به انواع زیر تقسیم بندی می شود:
پشتیبانی تلفنی شبکه اکثرا برای زمانی کاربرد دارد که کاربران برای انجام کاری نیاز به راهنمایی داشته باشند، این نوع از پشتیبانی شبکه نامحدود است.
در پشتیبانی شبکه مشکلاتی که به صورت ریموت قابل رفع نباشد به سرعت توسط کارشناسان به صورت حضوری می بایستی برطرف شوند تا مشکلی باقی نماند.
در نتورک سیستم تنها خروجی مناسب اهمیت دارد، در همین راستا وظیفه ما ارائه با کیفیت ترین خدمات پشتیبانی شبکه است که تنها با حضور کارشناسان خبره جهت پشتیبانی میسر می شود. این نوع از پشتیبانی شبکه به انواع زیر تقسیم بندی می شود:
در ماه اول شروع قرارداد پشتیبانی شبکه، اصلاح زیر ساخت در صورت لزوم انجام می شود که در نتیجه اکثر مشکلات شبکه اعم از کندی، آلودگی توسط بد افزارها، عدم دسترسی به منابع و موارد این چنینی همگی برطرف می شوند.
قرارداد پشتیبانی شبکه نتورک سیستم طبق تجربه ۱۰ ساله به گونه ای تدوین شده است که نیاز اکثر مجموعه ها را به درستی برطرف می شود، با این حال قرارداد پشتیبانی از سمت مجموعه سرویس گیرنده قابلیت تغییر را نیز دارد.
در نتورک سیستم دسترسی و تماس مستقیم با کارشناس پشتیبانی شبکه برای پروژه ها فراهم شده است و شما دیگر مجبور نیستید که پشت خط تلفن گویا و صف تماس ورودی شرکت پشتیبانی شبکه بمانید.
پس از انجام اصلاحات شبکه در ابتدای شروع همکاری، بیش از ۹۰ درصد مشکلات تا نیم ساعت برطرف می شود و ۱۰ درصد باقی مانده با صرف زمان بیشتر و یا ارسال کارشناس به صورت حضوری در صورت لزوم برطرف می شود
نتورک سیستم برای هر پروژه پشتیبانی شبکه کارشناس اختصاصی در اختیار می گذارد که مزایای زیر را در مقایسه با شرکت های دیگر دارد:
درصورت نیاز به مطلب قرارداد پشتیبانی شبکه مراجعه کنید تا بتوانید جزئیات آن را به طور کامل مطالعه فرمایید
تمامی حقوق این سایت متعلق به نتورک سیستم میباشد
طراحی (گروه نتورک سیستم)